SOP 2016/08 Interreg/CB239
IEPIRKUMA STATUSS - NOSLĒDZIES AR REZULTĀTU.
Iepirkuma nosaukums:
Pieņemšanas boju un peldoši navigācijas zīmju iegāde.
Iepirkuma identifikācijas numurs:
SOP 2016/08 Interreg/CB239
Iepirkuma veids:
Iepirkumu procedūra atbilstoši IUB 2014.gada 19.marta "Iepirkumu vadlīnijām sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem."
Izsludināšanas datums:
Salacgrīvas ostas pārvaldes interneta vietnē 2016.gada 15.novembrī.
Laikrakstā "Dienas bizness" 2016.gada 16.novembrī.
Piedāvājumu iesniegšanas termiņš un vieta:
2016.gada 15.decembris, plkst. 10.00
Salacgrīvas ostas pārvaldē, Pērnavas iela 3, Salacgrīva.
Kontaktpersona:
Ivo Īstenais, Tālrunis: +371 29262429; +371 6701111, Fakss - +371 6701110, port@salacgrivaport.lv
Iepirkuma dokumenti:
Iepirkuma komisija 2016.gada 24.novembrī veica grozījumus iepirkuma nolikuma specifikācijā:
Nolikuma pielikumi doc formātā.